joi, 24 februarie 2011

Mi hermana del alma!



Daca tot am inceput sa le arat tutoror cat sunt de importanti pentru mine prin tot felul de posturi pe blog, m-am gandit sa scriu ceva si pentru ea (poate macar asa va sti ce inseamna pentru mine).
Eu ma atasez foarte repede de oameni si cu toate astea nu pot zice ca am prea multe prietene in care sa am incredere. Sunt cateva acolo si pentru toate am scris cate ceva. Insa pentru ea nu am scris niciodata nimic! Poate pentru ca as avea prea mult de scris, pentru ca am inca in minte fiecare clipa petrecuta langa ea si daca as incepe sa scriu momente cu ea nu m-as mai opri!
Am iubit-o si o iubesc ca pe o sora chiar daca ...
O iubesc din tot sufletul meu si imi doresc sa fie mereu cu mine, langa mine si pentru mine.
E un post doar pentru a-i multumii si pentru a o ruga sa nu ma uite niciodata!
Te Iubesc, Duuytza mea Draga!

Adda - Prietenie adevarata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu