sâmbătă, 4 iunie 2011

04.06

Azi am 18 ani si 9 luni, silly me ... mi-am propus sa fiu mai buna, mai intelegatoare, mai putin artagoasa ...ghici ce? nu pot ... M-am trezit cu o stare de nervi groaznica pentru ca afara era soare si eu nu am putut profita insa mi-a trecut pe la mijlocul zilei.
Am fost in Brasov si mi s-a parut ca era mai frumos ca pana acum de 100 de ori! Brasovul era parca in sarbatoare plin de copii, de clovni, de paji, de frumos, de zambete, de culori, de aer nou, de veselie, de biciclete, de indragostiti ...mai pe scurt : Azi Brasovul era plin de vara!

Insa ... tu m-ai dezamagit din nou ...si starea mea de bine a disparut! Iti multumesc! ;)
Ai grija de tine!Si pretuieste tot ce ai atat timp cat mai ai!

S-ar putea ca atunci cand mie o sa imi treaca tot tie o sa inceapa sa iti para rau ...

2 comentarii:

  1. te astept si eu la cele 2 giveawayuri deschise:
    http://shoeper-women.blogspot.com/2011/06/miu-miu-s-pretty-giveaway.html si aici : http://shoeper-women.blogspot.com/2011/06/miu-mius-giveaway.html

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai fi suparata >:D< pastreaza-ti buna dispozitie...nu lasa p alti sa ti-o fure:*

    RăspundețiȘtergere