vineri, 16 septembrie 2011

Credeam...

ca el e jumatatea mea, eram convinsa ca el e, ma vedeam peste ani tot langa el si uite ca ....uite ca s-a terminat.  Ciudat! Nici macar eu nu ma asteptam sa fie asa, nici lumea din jur nu se astepta la asta, nimeni nu se astepta.
Si acum ... nu vreau sa mai caut jumatati, nu vreau sa mai caut idealuri, acum mi-e frica! Mai frica ca niciodata! Am nevoie de ceva nou, de o gura de aer proaspat, de liniste, de comoditate, de mine, de alt el, de viata, de filme, de distractie, de soarele lui septembrie, de plimbari nocturne, de inaltime dar cel mai si cel mai mult am nevoie de curaj, pentru ca de tot ce am nevoie mi-e frica. Poate am nevoie de un alt el? Ce fac? Ce fac cand nu stiu ce sa fac? Cum ma comport cand nu stiu cum sa o fac? Cum imi dau seama ce simt cand in mine e o lupta, e un amalgam de sentimente. In mine toate sentimentele s-au imbatat si nu mai stiu pentru ce sunt acolo, danseaza ca nebunele si rad in hohote, tipa si urla in mine, fac schimb de roluri, triseaza si se bat intre ele, se dau cap in cap iar apoi se imbratiseaza, ma innebunesc! Am nevoie de niste sentimente noi pentru a le inlocui pe cele vechi care se pare ca ...s-au stricat. Ahh ce pacat ca sentimentele nu se gasesc la magazin, as da orice sa imi cumpar altele!
Gresesc la fiecare pas si sper sa invat din fiecare greseala.

E un post ciudat din care nici eu nu inteleg nimic.

P.S: Cat de posibila e o relatie imposibila?

El zice ca e total imposibila! Si imi pare rau ...ba mai mult de atat, ma doare! Ahh totusi as mai vrea ceva, vreau sa iti multumesc pentru o seara perfecta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu