miercuri, 2 noiembrie 2011

Fantezii

De cateva saptamani viata mea e toata o fantezie, am cunoscut un nou el care ma face sa ma simt in al 9-lea cer de fiecare data cand ma ia in brate. Nu credeam ca: exista un om pe care sa mi-l doresc atat de mult, sa il vreau doar pt mine, sa fiu geloasa si pe oamenii care ii respira aerul din jur, sa imi fie dor de el la o secunda dupa ce a plecat si sa nu ma pot satura de el. Atingerile lui ma faca sa tresar si sa il doresc mai mult, doar el stie sa ma faca sa ii cersesc un sarut si sa tanjesc dupa buzele lui. Imi place sa fac pe neajutorata pentru ca imi place sa ma ia in brate si sa ma acopere toata exact ca un barbat, are cele mai frumoase si mai puternice brate care ma protejeaza cu atat de multa dragoste incat uneori cred ca visez. Pana si venele lui ma fac sa plutesc, sa zambesc si sa-l iubesc mai mult.

Fiecare parte din mine plange dupa mangaierea ta, tot eul meu te vrea pe tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu