miercuri, 8 februarie 2012

Studiu de caz

Sunt puternica, mai puternica decat mi-am imaginat vreodata! Nu sunt puternica in general, sunt puternica pentru ca am reusit sa ma opresc, sa ma abtin ba chiar sa rad de mine. Desi fiecare particica din mine urla si se zbatea am reusit sa ma controlez, nu am nici cea mai mica idee cum. Nu era bine si stiam, probabil mi-ar fi parut rau, mai rau decat imi pare acum, pentru ca da, de ce sa mint? Da, imi pare rau. E diferit, e diferit de tot ce a fost pana acum. Tremuram, eu nu tremur, de data asta s-a intamplat, am tremurat si m-am speriat, doua forte total opuse se zbateau in mine, ratiunea a invins, probabil condusa si de frica. [Imi place sa scriu astfel de articole pe care nimeni nu le intelege si nici nu o sa le inteleaga vreodata]. Ii place sa chinuie dar are un mod special de a o face, e durerea aceea care nu iti place dar o vrei!

Da, mi-a placut dar a fost chinuitor! As mai vrea! :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu