miercuri, 22 octombrie 2014

Nu mă mai căuta

căci nu mai sunt pe nicăieri, nu mă mai căutați voi căci am fost găsită, găsită și regăsită și chiar eu pe mine însămi m-am regăsit. Mă simt întreagă, completă și puternică. Simt fiecare fior la adevărata lui intensitate, îmi conștientizez corpul, trăirile, emoțiile și sentimentele, nu e roz dar trăiesc, trăiesc acum mai puternic ca niciodată. Adolescenta din mine face nazuri și vrea să fie doar ea însă mă lupt cu mine să apară și persoana matură care a crescut în mine, acum cele două iau decizii împreună ținând bineînțeles cont și de copilul din mine, suntem 3 și toate 3 ne știm rolurile doar adolescenta mai strâmbă uneori din nas, se prostește, dansează și face tumbe râzând dar e certată de tipa matură iar tipa matură e îmblânzită de copila cu ochii ăia mari căprui. Niciuna nu mai plânge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu