marți, 4 august 2015

9. Legături...

între noi toți, se formează și se strâng din ce în ce mai tare. Și nu doar eu comunic cu puiul ci și el, EL știe acum să îi vorbească, să îl alinte și să glumească, puiul îi răspunde de cele mai multe ori cu mișcări line pe care le face astfel încât tăticul să le simtă mereu în palmă. Pentru că și noi suntem niște copii reușim să ne apropiem ca de la copil la copil, să empatizăm mai ușor, să ne răsfățăm și să ne jucăm. O să creștem împreună frumos, o să ne modelăm și o să ne maturizăm. Tu, puiule, o să ne ajuți tot timpul, deja ne ajuți enorm chiar de tu nu ști asta, tu ne ajuți să fim mai liniștiți, mai indiferenți față de cei ce ne judecă, ne faci să ne iubim mai mult, să ne apreciem mai mult, să ne susținem mai mult. Eu devin mai liniștită iar el devine mai calm, el devine mai puternic pe zi ce trece pentru mine, pentru noi. Nimeni nu ne cunoaște mai bine decât noi între noi, știu ce înseamnă fiecare zâmbet, fiecare privire, fiecare atingere, fiecare sărut, fiecare lacrimă sau îmbrățișare, știu tot despre el și înțeleg tot mai bine ca oricine. Teama pe care o resimte adesea pentru mine e explicabilă și de înțeles dar eu am să îi demonstrez că nu îl înlocuiesc și nici nu mă schimb față de el, EL este pentru mine un erou pentru că reușește să arate contrariul celor deja știute despre iar eu apreciez asta în fiecare secundă.

Vă iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu