vineri, 21 iunie 2019

Copilul meu are aripi

Nu pot să fiu perfectă dar îmi pot învăța copilul că nimeni nu e perfect și avem dreptul să greșim. Copilul meu e un erou, e un isteț iar eu trebuie să mă ridic la nivelul lui. Eu nu îmi doresc un copil care nu țipă, care nu plânge, care face tot ce spun eu. Îmi doresc ca el să creasca şi să devină un adult sănătos care să știe că el poate să facă totul, un adult care să își dea voie să plângă, un bărbat care să își exprime sentimentele cu naturalețe și nu cu frică. Copilul meu va suferi iar eu îl voi susține mereu, am să îi amintesc mereu că viața nu este construită doar din bucurii și că toate situațiile din viața noastră au un scop. Creștem împreună iar eu îi sunt datoare, el este motivul pentru care nu am mai simțit că nu am niciun rost, el este motivul pentru care eu am reînvățat să mă iubesc și să mă respect. Copilul ăsta crește văzând cu ochii iar eu trăiesc prin el și îmi doresc să îl ajut să îi crească aripile și să nu las pe nimeni să i le reteze.

Copilul meu va avea aripi mari pe care va știi că se poate sprijini oricând! Aripi formate din învățături, respect, iubire și credință! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu