joi, 1 iulie 2010

Rasfat total sau placinte si ochelari [ :)) ]

O saptamana in care m-am simtit rasfatata. Frumoase zile desi ploioase. Luni s-a trezit in mine o pofta nebuuuna de placinte "À la Dodo". Nu am mai patit demult asa sa am o pofta din asta nebuna in mine dar uite ca .... Asa Dodo= mama Cristinei, Cristina= fosta colega de banca din generala si una dintre cele mai bune prietene si cea mai "veche" daca se poate spune asa, cam de 12 ani.Bun, luni nu puteam sa ma duc la usa oamenilor sa ii pun sa imi faca placinte pentru ca abia sosisera din Bulgaria asa ca am asteptat pana marti cand a vorbit mama cu Dodolina Gospodina si uite asa am ajuns sa mananc placinte. Marti dimineata a venit Cris la mine, ne-am uitat la "Blood and Chocolate", am palavragit si ce am mai facut noi si pe la 16:30 ne-am dus sa o ajutam pe Dodo, chipurile sa o ajutam, de fapt si de drept am stat pur si simplu la masa asteptand (urat, mai ales din partea mea). Am mancat placinte alea cu o pofta incredibila, visam la placinte cu branza si marar, la astea a mai adaugat si ceapa recunosc ca mi-a placut cel mai mult cea cu branza si ceapa (fara marar), oricum o delicatese. Marti a fost o zi mai mult decat frumoasa, plus ca mi-a mai facut si Cri un masaj la mine acasa si cand ne-am dus la ea am avut parte de masaj din partea lui Raducu (fratele Cristinei si al meu:D ). Rasfatata la maxim. Miercuri dupa ce am fost sa o iau pe Lavy ( tot o cea mai buna prietena, nu sunt multe cele mai bune, vreo trei cred) de la examen, adica sa o iau in brate si sa vad ce a facut ne-am intors in Codlea si pe la 14:00 am plecat iar in Brasov, eu, Lavy si Cri. Am umblat pe Republicii pana mi-am gasit o pereche de ochelari, a durat destul, am facut si o boacana intr-un magazin (bine ca nu s-a prins nimeni), am mancat inghetata, am ras, am lenevit in parc am mancat dude si pe la 18 si ceva ne-am intors acasa. Si azi am bantuit cu Cri prin Codlea pe la magazine, pacat nu am avut niciuna dintre noi o dispozitie minunata, in schimb ma bucur cu m-am intalnit cu o prietena buna, pe care nu o sa o uit niciodata. Deci trei zile frumoase! Abia astept sa treaca saptamana asta si sa vina duminica odata sa vedem cum a fost pentru toti oameni mei la BAC. La anul o sa fie randul lor sa fie oarecum stresati si ingrijorati pentru mine, si nu in ultimul rand sa imi fie alaturi!
Zile cu oameni pe care ii iubesc si care imi fac viata mai frumoasa!

3 comentarii:

  1. si azi a fost o zi frumoasa cu exceptia faptului ca ti-a fost rau... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa, cu tot cu raul meu a fost frumos, daca nu imi era rau azi nu mai avea atat de mult farmec :X

    RăspundețiȘtergere