vineri, 13 august 2010

Si-mi promiti ...

Si-mi promiti in fiecare clipa ca te vei schimba, ca-ti vei reveni, ca vei fi din nou acelasi tu pe care eu l-am cunoscut. Imi promiti mereu ca totul va fi cum era, ca totul va fi frumos si imi spui ca iubirea noastra inca mai rezista dar eu nu vad nimic ...acelasi om necunoscut sta langa mine, acelasi suflet rece, acelasi om fara sentimente si fara zambete, fara lacrimi si fara iubire. Un om care doar vorbeste si respira, un om fara vlaga, o plictiseala. Cand te-am cunoscut eram fascinata de calmul de care dadeai doavada, de linistea sufleteasca, de felul tau de a vorbi, de comportamentul tau prea civilizat si prea frumos pentru un baiat. Dar poate ca atunci purtai o masca, poate ca asta de acum esti tu cu adevarat, nu vreau sa cred asta dar de cand imi tot promiti ca te vei schimba ... si nimic, niciun fel de schimbare. Comportament agresiv si vorbe urate. Iti spun ca nu mai pot, ca ma sufoca indiferenta si te rog sa terminam totul acum si sa tinem minte ca a fost ceva frumos, nu vrei, spui ca ne iubim, ca ma iubesti, ca fara mine nu are rost. Si cu toate astea nu te lupti deloc pentru noi ...


Te Iubesc! Si te rog si acum lupta pentru noi! Nimic nu se obtine fara lupta!
Sti "daca gaesti un drum fara obstacole probabil ca acel drum duce spre nicaieri", proabil ca drumul nostru duce undeva caci sunt multe obstacole pe care le-am trecut si pe care mai trebuie sa le trecem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu