vineri, 13 aprilie 2012

Azi sunt optimista

    Cu fiecare zambet pe care voi, cei care imi sunteti alaturi, mi-l aduceti pe buze ranile mele se inchid, se vindeca. Am senzatia ca atat de multa lume imi vrea binele incat nu ma mai pot opri din zambit, uneori chiar din ras, rad cu lacrimi si ma bucur de tot felul de lucruri marunte. Am realizat ca trebuie sa ma detasez, sa las in spate tot ce a fost si asta datorita oamenilor dragi care imi sunt alaturi. Acum m-as simti vinovata sa continui cu starea mea depresiva cand vad ca imi sunteti alaturi asa ca datorita voua imi revin. A durat mult sa trec peste toate cele intamplate, am facut multe greseli pana am ajuns sa imi dau seama cat de mult raneam insa am invatat, in sfarsit am invatat din ele. Faceam greseli pentru a ma razbuna cand de fapt nu faceam decat sa ranesc oameni nevinovati si-mi pare rau insa mi-am dat seama ca am gresit si acum spun stop, ma opresc. Incep sa am in jurul meu doar persoane care au ceva de spus, i-am lasat in urma pe toti oamenii aia superficiali care ma transformau si pe mine intr-un vid, intr-un gol, in ceva fara sentimente, fara emotii, fara planuri, fara persepctive.
Azi sunt optimista, azi totul e mai frumos, mai vesel, mai interactiv, mai colorat, mai bine dar cu siguranta maine va fi si mai bine.
    Va multumesc ca nu ma lasati sa cad ba din contra ma ajutati sa ma ridic de fiecare dat cand alunec. Voi, toti cei despre care vorbesc aici, sunteti oamenii care merita tot binele:
~ Cele cateva prietene care mi-au ramas alaturi si care m-au sustinut dar mi-au deschis ochii cand greseam cu siguranta imi vor fi alaturi mult timp si de acum in colo.
~ Cea care imi e mai mult decat prietena va fi langa mine tot timpul si eu langa ea, va avea grija de copii mei cand eu nu o sa pot, ma va ajuta de fiecare data cand voi avea nevoie si exact la fel am sa fac si eu, sper ca stii cine esti, pe tine te iubesc extraordinar de tare si iti promit ca orice s-ar intampla nu am sa te las singura nici macar o secunda!
~ Omul asta total necunoscut mie, m-a facut sa ma atasez de el si sa imi doresc sa ii fie bine. Mi-a ridicat de multe ori moralul, mi-a inveselit de foarte multe ori zilele, m-a facut sa ma simt importanta, speciala, mi-a urat nopti la randul "Noaptea Buna!", m-a facut sa realizez ca trecutul trebuie sa ramana in urma, el m-a facut sa inteleg ca ar trebui sa scriu si ceea ce mi se intampla bine,frumos si cu vocea lui am adormit cateva seri la rand.
~ Cel care ma uita cel mai des esti tu, insa cand am cu adevarat o problema tot tu ma ajuti sa o rezolv. Nu prea am secrete fata de tine caci nu pot sa te mint, ma prinzi repede.
~ Tu ma distrezi foarte tare! Datorita tie am ras ultimele zile pana la lacrimi, am facut chestii noi care m-au scos din monotonia asta in care ma blocasem.


    Va multumesc atat celor care mi-au fost alaturi de mult timp dar si voua, cei pe care acum va cunosc dar care ma ajutati si ma faceti sa rad chiar mai mult decat as avea nevoie.

Un comentariu: