duminică, 8 aprilie 2012

O greseala - o lectie.

     De cate ori nu ai judecat un om dupa aparente? De cate ori nu ai judecat un om dupa vorbele altora? De cate ori nu ai judecat fara sa cunosti? De multe, sunt sigura. Am fost judecata de atatea ori inainte de a ma cunoaste incat s-ar crede ca eu as avea capacitatea de a acorda omului sansa inainte de a-l eticheta, inainte de a-l considera in diferite feluri. Oamenii sunt suflete, sufletele nu trebuie ranite, sufletele au nevoie de protectie deci oamenii au nevoie de protectie. Am gresit si imi pare rau, as vrea sa imi promit ca nu o sa o mai fac dar sunt sigura ca am sa o fac iar, e defectul pe care il avem cu totii, credem ce spun altii si judecam dupa cuvintele altora iar apoi cand vedem ca am gresit regretam, exact ca si mine acum. Am primit o lectie de viata valoaroasa, pe care nu vreau sa o uit si din cauza asta o scriu! De fiecare data cand o sa citesc o sa imi aduc aminte ca nu e bine sa judeci fara sa cunosti! Am cunoscut un om caruia i-am pus o eticheta, total gresita bineinteles, un om cu un suflet mare, un om ambitios, cu caracter si foarte civilizat, in alte cuvinte: am cunoscut un OM. A trecut prin multe insa a demonstrat ca este un suflet puternic, a iertat multe dar nu a uitat nimic, respecta si cu siguranta isi doreste sa fie respectat, sufletul asta are multa ambitie si multe de oferit, merita sa primeasca exact ceea ce daruieste, merita ce e mai bun si sunt sigura ca acest suflet va gasi tot ce e pentru el, tot ce merita. Acest OM si-a primit si totodata invatat lectia, spre deosebire de mine care primesc lectie dupa lectie, asta pentru ca nu invat din ele, o sa depun mai mult efort sa invat si sa vad partea plina a paharului. Merita mult mai mult si va primi! Tu, draga OM, esti special doar pentru ca esti!
Cine ma cred eu sa judec? Cine sunt eu ca sa imi spun parerea despre oamenii pe care nu ii cunosc? Imi doresc sa nu mai fac asta caci pot avea surprize mari.
    Sunt multumita de mine caci cred ca am facut ce trebuia in fata acestui om desi am gresit in fata altuia, am procedat exact asa cum mi s-a parut mie cel mai corect.
   Nu va mai jucati cu sentimentele, caci ele sunt viata iar viata nu e un joc! A te juca cu sufletul unui om, pentru mine, e ca si cum ai rupe o piesa dintr-un puzzle iar apoi sa te astepti ca puzzle-ul sa iasa perfect! Am incercat sa imi mentin pozitia si demnitatea si sper ca am reusit. Imi doresc sa fie corect modul in care am procedat.
    Imi pare rau doar pentru ca m-am lasat si eu dusa de vorbe.
     Toti primim ceea ce meritam! Si toti vom fi judecati dupa cum judecam! Daca de persoana care e langa tine nu iti pasa macar sa iti pese de tine asa ca nu judeca ca nici tu la randul tau sa nu fi judecat!
    La finalul zilei pot spune ca am primit o lectie frumoasa, importanta si de neuitat!
    Iti multumesc strainule! :)



Somn usor!
P.S: Invata sa te pui pe tine pe primul loc apoi ai grija si de restul!


2 comentarii:

  1. Ai mare dreptate...Este o greseala omeneasca, insa important este ca toti sa isi dea seama de aceasta, exact ca tine! :)

    RăspundețiȘtergere