joi, 22 mai 2014

Minciuni de-o viata. (3)

M-ai invaluit in mii de minciuni dulci, le-am iubit enorm pe fiecare insa eu le credeam adevaruri, atunci. M-am trezit brusc ca de fapt nu sunt eu cea vinovata, asa cum tu m-ai facut sa ma simt, vinovatul esti TU! Eu nu te-am mintit, niciodata! Eu am plecat cand am simtit ca nu mai pot, eu am tacut, am indurat si am preferat sa ma indepartez de fiecare data cand simteam ca nu-mi esti de ajuns. Nu am procedat corect, stiu. Eu nu te-am mintit, straine! Tu m-ai cunoscut, mi-ai cunoscut sufletul si trupul, imi stiai surasul si plansul, tu stiai tot dar ai ales sa te joci desi te rugasem candva sa nu faci asta. M-am intors la tine mereu pentru ca imi dadeam seama ca fara tine nu pot si de fiecare data m-ai facut sa ma simt vinovata ca am fost lasa si am fugit, aveai dreptate, eram lasa si fugeam dar in tot timpul asta tu ma minteai. M-ai facut sa cred ca si tie iti e greu. sa cred ca iti lipsesc si ca pentru tine sunt doar eu, m-ai mintit. Tu nu ma minti de ieri, ma minti de-o viata!
Nu sunt nebunii de-o zi sunt minciuni de-o viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu