vineri, 9 mai 2014

Vreau sa raman.

Mi-a zis ca inca mai traiesc fiecare sentiment la cea mai inalta intensitate, de atunci ma tot intreb ce a vrut sa zica. Oare am sa ajung candva sa simt mai usor? Sa traiesc mai lent? Ce au vrut sa insemne cuvintele lui? Exista oare intensitatii ale sentimentelor? Se poate ca eu sa le disec prea mult? El spune ca se poate si tind sa cred ca are dreptate pentru ca, probabil, a trecut si el prin perioada prin care eu trec acum si a fost doar o perioada, spune ca trece repede, nici nu o sa imi dau seama cand m-am oprit sa mai simt totul atat de profund. Mi-e frica, vreau sa raman chiar daca raman singura, vreau aici dar as vrea sa il iau cu mine, cred ca i-ar placea sa vada iar cum e in lumea asta. Ma plang mult ca am obosit dar cred ca as obosi si mai tare daca n-as mai simti la fel, inca mai vreau sa iubesc deci inca mai vreau sa traiesc.
Am scapat de urmele lor si acum astept sa fie lasate alte urme adanci si greu de umplut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu