sâmbătă, 19 iunie 2010

Scrub home made

Ieri mi-am adus aminte ca am vazut eu odata pe net ca e bine ca de doua ori pe saptamana sa iti exfoliezi pielea. Ok si cum fac asta? Caut de zori pe preaminunatul google si gasesc ca iti poti face singura scrub din tot felul de chestii ce le gasesti prin casa. aici am gasit cam ce mi-am dorit. M-am hotarat sa imi fac si eu unul. Am gasit prin casa o cutie de inghetata si incep sa torn cafea, zahar, ulei de masline si miere, dar pentru ca era mult prea solid am stors si cateva picaturi de lamaie ( doar nu au ce sa faca rau nu? ). Arata super bine si miroase grozav. Dupa ce mi-am facut exfolierea pielea mirosea extrem de bine, arata superb si era foarte fina. O sa imi mai fac cu siguranta.
Cateva poze cu scrubul meu minune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu