joi, 24 iunie 2010

Se termina?

Cred ca totul se termina ...Nu vreau dar se intampla. Totul se duce, se darama, se destrama si se uita. Nu vreau sa te pierd, nu vreau sa ma pierzi, nu vreau sa ne pierdem. Vreau sa fim cum eram, vreau sa ma iei in brate asa cum o faceai odata si imi spuneai ca ma iubesti, si o spuneai diferit de cum o spui acum, acum doar spui, acum nu mai simti ce spui. Si mie imi e foarte dor de noi. Si vreau sa trec peste dar nu mai am puteri, dragostea se stinge si eu cu ea. Ma doare, ma doare mai tare ca o rana deschisa pe care pui sare, doare, dar vreau sa fiu tare, sa par puternica, doar sa par... Imi vin o mie de cuvinte in cap, amestecate, cu sens pentru mine, fara sens pentru el. De ce se termina? De ce? Se stinge... Sunt dezamagita. Speram ca tu sa fi cel care sa ma acopere cand imi este foarte frig, speram ca tu sa fi cel care imi aduce pastilele la pat atunci cand imi este rau, speram ca tu sa fi cel care sa ma ridice, tu sa fi cel care ma linisteste, cel care sa ma iubeasca, cel care sa ma sustina, tu sa fi tot. Dar nu vrei. Nu vrei sa iti revii, nu vrei sa devii cum erai, nu vrei, pur si simplu nu vrei. Iti place asa, esti imatur si nu am nevoie de asta, am nevoie de un om adevarat, un om cu suflet, un om cu caracter,un OM.
Mi-e foarte dor si doare! Doare tare, mai tare decat iti poti imagina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu